銀座 Ladurée

ラデュレ今回は食べてみたいものを全部頼んだので、テーブルいっぱいになってしまいましたが、大変満足です!

中でも見た目にかわいい要素が全くない、シンプルなルックスのフレンチトーストが、とてもおいしかったです。

それにしてもおしゃれでかわいいケーキがたくさん並んでいて、たくさんの女性達は皆目がキラキラしていました。

やはりかわいいなもの・きれいなものは、女性が気分を上げるのに最適な存在ですよね。

そんなアイテムを私も作りたいなと、やる気まで湧いてきます。ラデュレ効果、すごいです。

実際に、これまでもマカロンやスイーツをイメージした配色で作ることが多いです。

Advertisements

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s